Gå til hovedinnhold
Transportskade
Oppdatert for over et år siden
  • Sjekk alltid varen ved henting/ankomst. Transportskader må rapporteres direkte til transportøren innen 4 timer etter mottakelse av forsendelsen.

  • Det er kundens ansvar å sjekke varen med mottagelse, og notere evt. mangler ved overtagelse av varen. Hvis ikke kan et krav om erstatning bli avslått hos transportøren.

  • Vi anbefaler å åpne forsendelsen / emballasjen umiddelbart etter mottakelse for å sikre at innholdet ikke er skadet.

  • Dersom varen har blitt skadet under transport, skal dette snarest mulig meldes til transportør.

  • Det er viktig at kjøper gir fullstendig melding på eventuelle skader som har oppstått med informasjon om ordrenummer, sporingsnummer på pakken, bilder av skadene og beskrivelse av skaden som har oppstått.

  • Viktig at også vi som selger også blir informert, slik at vi kan være behjelpelige. Informasjon om transportskaden sendes inn Her her.

Svarte dette på spørsmålet?