Gå til hovedinnhold

Generell Leveringsinformasjon

Oppdatert for over en måned siden

Vi leverer raskt og presist med Norske transportløsninger. Status på ordrene dine kan du sjekke i chatten vår.
Du mottar en e-post med generell informasjon, transportbetingelser og sporing så fort varen er sendt fra vårt hovedlager.
Store varer og flere kolli leveres til adressat under gitte betingelser, transportør vil ta kontakt for nærmere avtale i hvert enkelt tilfelle.
Småvarer leveres med "Bring hentested" fra Posten til nærmeste utleveringssted. Sporing og informasjon ihh. til rutiner og leveringsbestemmelser hos våre transportører.

Leveringstid

Ved ordre inngåelse vil vi informere om leveringstiden på din ordre. Dette kan du også se på ordreinformasjon ved å skrive i chatten vår.

Hva innebærer levering "Helt hjem"?

Varene leveres til dør på gateplan eller første hindring. Dette forutsetter vei med fremkommelighet for lastebil fram til ytterdør. Ved levering til steder uten veiforbindelse leveres til varene nærmeste kai eller sted med veiforbindelse. Pakken må signeres for og det må vises identifikasjon ved signering. Kjøper må selv håndtere produktemballasje og blir ikke tatt med videre av transportøren. Husk å se på varenes mål at de får plass på stedet du har valgt og i trapper og dører.

Kan jeg bestille bærehjelp ved levering?

Bærehjelp kan bestilles, ta kontakt med kundeservice, slik at de kan legge det inn på ordren din. Bærehjelp 1 mann 500,- og 2 mann 800,-

Jeg har ikke sporingsnummer på varen min?

Hvor finner jeg leveringsbetingelsene?

Svarte dette på spørsmålet?